Forum Forum dyskusyjne użytkowników samochodów marki KIA Strona Główna Forum dyskusyjne użytkowników samochodów marki KIA
Forum KIA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ceed 2,0 CRDi
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne użytkowników samochodów marki KIA Strona Główna -> Dział ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakul




Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:45, 18 Paź 2007    Temat postu:

A czy jeździłeś wersją 115 konną?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novee




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:51, 19 Paź 2007    Temat postu:

jeździłem jak się do auta przymierzałem i 1.6 mi się ogólnie jakiś cichszy wydawał...

a mój na początku też sobie sympatycznie terkotał, a po jakichś 2500-2800km zaczęło się to wkur....e dudnienie, teraz mam jak w starym TDI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novee




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:34, 22 Paź 2007    Temat postu:

Minęło następne 600km...

Ja się potnę, albo do psychiatry trafię Sad

Oczywiście wszystko są to moje subiektywne odczucia, ale wg. mnie nieprzyjemnie dudni coraz gorzej... Przy okazji silnik wpadł w nałóg i zaczyna pić! Pełen bak mi wystarczył na 590km, z czego ponad 400 to trasa Łódź-Poznań czy chyba najlepszy kawałek drogi w Polsce. Więc UWAGA!!! Auto na trasie przy prędkościach rzędu 140-150 spokojnej jazdy na 6 biegu, na autostradzie wzięło ponad 8 litrów (słownie: osiem)!!! Shocked W mieście spokojnie jeżdżąc wciąż pali 7,5... (Średnia na komputerku z całego baku 7,8 z liczenia 'z baku' 7,9)

Dziś, 22.10 byłem w serwisie blisko Łodzi, diagnostyka... nic, auto lux malina, a że dudni 'bo to diesel Panie i taki jego urok', a że dużo pali na trasie 'bo to zła ropa była'... Shocked Confused

K...a ja wiem że auto to tylko maszyna i ma prawo się czasem zepsuć, ale bez jaj!!! To nie jest normalne zachowanie i spalanie nowoczesnego diesla, a wg. serwisu jest! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakul




Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:46, 22 Paź 2007    Temat postu:

No trzymaj się stary bo coś jest nie tak chyba...



A dlaczego nei chciałeś 1.6 115KM? Bo ja sie waham między tym a Twoim silnikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novee




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:39, 22 Paź 2007    Temat postu:

Mnie nie było różnicy czy 1.6 czy 2.0 z lekkim wskazaniem na 1.6, ale miał być diesel i wzięty na firmę. Zdecydował czas, bo wcześniejsze auto niestety skasowałem, a w mojej firmie bez auta jak bez nogi... no i 2.0 był w ciągu 2 tygodni, a na 1.6 musiałbym czekać 4-6 tyg.

Ech, generalnie to nic nie wiem... znajomy mechanior, który grzebie w dieslach na chłopski rozum wykoncypował że mogłem wlać jakąś 'zupe' zamiast ropy i stąd to spalanie... a i dżwięk mógł się zmienić

Generalnie kazał wlać dobrą ropę, dodatkowo jakiś cwancyk na czyszczenie wtrysków z Shella i ostro auto pogonić w dłuższej trasie, bo może pacjent wyzdrowieje, a może do końca się sp...li Twisted Evil Przynajmniej wtedy serwis coś wykryje Razz Twisted Evil

Trzeba było wziąć 1.6 w benzynie i mieć święty spokój, a różnicę w cenie włożyć na konto Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakul




Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:59, 23 Paź 2007    Temat postu:

Mnie głównie chodzi o ELASTYCZNOŚĆ podczas wyprzedzania.

Na pewno 140 KM jest lepszy od 115 ale pytanie czy aż o tyle, ile wynosi różnica w cenie i kosztach eksploatacji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novee




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:23, 23 Paź 2007    Temat postu:

Pewnie że 2.0 nie jest aż tyle mocniejszy, a po moim sądząc, to różnica w komforcie akustycznym i spalaniu ogromna in minus (wg. tego co ludzie piszą o swoich 1.6, to u mnie spalanie jest o ok. 2 l wyższe, a wcale auta nie tępię)

A co do elastyczności... to parę aut w życiu ujeżdżałem, w większości benzyny i ja tej superelastyczności diesla nie widzę, ani nie czuję... taka specyfika diesla, że po prostu nie musisz biegu zmieniać, a w benzynie zrzucasz na 3 bieg i tez zasuwa. Zależy co kto lubi...

Co do kosztów eksploatacji, to pomijając przeglady i ew. koszty związane z zalaniem marnej ropy, to biorąc pod uwagę mój egzemplarz, spalanie w litrach jest wyższe niż w civicu 4d 1.8 benzyna 140 KM, którego miałem wcześniej. Różnica w spalaniu na korzyść mojego diesla pojawia się dopiero podczas jazdy powyżej 150km/h na autostradzie.

Reasumując, diesel czy benzyna -co kto lubi.
W moim przypadku, albo mam 'lewy' egzemplarz i z 1,5 litra średnio za dużo i wydech wpada w rezonans, albo jeśli tak ma być, to więcej diesla nie kupię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lalas




Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: katowice

PostWysłany: Czw 2:34, 01 Lis 2007    Temat postu:

ojj to nie ciekawie się zaczyna robić, spróbuj podjechać do innego ASO może tam jacyć bardziej kompetentni ludzię będą, spalanie faktycznie jakieś dziwne, ale być może ten silnik tyle pije Sad, a z tym rezonansem wydech to walcz, ewidetnię cos jest nie tak, plecionka, wieszak tłumika, być może lużny na łączeniach itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novee




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:58, 08 Lis 2007    Temat postu:

Długo mnie nie było, ale pojeździłem sobie towarzysko i służbowo na Słowację i do Pragi. Co do moich problemów uwagi są dwie:

1. dudnienie wg mnie jest coraz głośniejsze, najbardziej słychać na wolnych obrotach i równo przy 2 tys. obr. Poza tym nie słychać tego na zewnątrz, za to przenoszą się wibracje do środka i tworzy jakiś cholerny rezonans. Czuję drgania na kierownicy i czasem na fotelu i podłokietniku, więc myślę, że to bardziej jakiś łącznik lub poduszka od silnika lub skrzyni... Wku...a mnie strasznie, a po 6 godzinach w trasie kupowałem Panadol na stacji, bo głowa pęka Sad

2. Spalanie... problem się chyba rozwiązał. Mam kartę Orlenu i lałem Vervę.... w drodze na Słowację spalanie w trasie 7,3, na Słowacji zalałem na Slovnafcie i średnia z ganiania 160 po słowackiej autostradzie i później z trasy do Łodzi - 6,2...
Trasa do Pragi... resztka Vervy + BP Ultimate w Częstochowie - średnia 71, powrót z Pragi, czeska stacja OMV i paliwo Diesel Sprint czy jakoś tak... średnia z autostrady w Czechach i powrotu do Łodzi 5,8-5,9!!! Idę na 900km z jednego baku Smile

Czyli NO COMMENTS Evil or Very Mad Jak podać polskich #$%^&** sprzedających paliwo do sądu za oszustwo?

A co do skrzypiącej rolety to przeszło... tzn. nie słyszę bo od silnika mi dudni Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novee




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:33, 11 Gru 2007    Temat postu:

Ja się potnę Sad Oddałem auto do serwisu, wypisałem oficjalne pismo ze
wszystkimi usterkami i wadami. Po pierwszej wizycie 26.11 poprosili o drugą i
żebym pokazał gdzie są te wady, które wypisałem w piśmie, bo oni tego nie widzą,
nie słyszą, nie czują. 3.12 po jeździe ze mną, pan serwisant zanotował że
usterki jednak są, z tym wk*&^%$ym huczeniem na czele. Straciłem auto na
tydzień... Wszystkie inne wady i usterki usuwali sukcesywnie (reg. zamka
bagażnika, linki ręcznego, trzeszczenie rolety), przyczyny huku nie mogli
znaleźć. Dziś 11.12 odebrałem auto, odpowiedź mam na piśmie... HUCZY JAK
SK*&^%$YN! A usterka czy wada, która była, okazało się że zanikła, bo w
odpowiedzi mam wypisane, że ten niski dźwięk to objawy normalnej pracy silnika i
układu wydechowego... I ja już teraz nie wiem nic Sad(( Może oni mają rację i
wszystko jest OK, a ja jestem przewrażliwiony? Sad((

...tylko dlaczego jak jeździłem zastępczą popierdułką Hyundaiem Getzem z
silniczkiem 1.1 w benzynie, to fakt, na autostradzie wył, ale na luzie i niskich
obrotach było cichutko w porównaniu z superhipernowoczesnym dieslem Common Rail
w moim Ceedzie? Są jakieś obiektywne, wymierne normy hałasu w nowych autach???
POMOCY! ...albo nigdy więcej diesla Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne użytkowników samochodów marki KIA Strona Główna -> Dział ogólny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin